h1

Fin dag

September 10, 2007

I dag har jeg hatt undervisning om Apologetics, ganske interessant, men litt vanskelig å forstå må jeg si. I dag så skal jeg til Aalborg å ha lovsangsøvelse. Det er en del av min menighetspratik, så gleder meg til det. Vi skal delta ca en gang i måndden på ungdomsmøtene der. De er på Fredag ellers tror jeg det blir en eller to ganger i måneden på søndager. Ellers holder jeg på med å skrive en oppgave som jeg skal levere inn i morgen kl 24.00. Blir ferdig morgen tenker jeg, eller jeg må jo bli ferdig heter det. Noe som jeg synes er sykt, er når mennesker kjører så fort at ja. de har ikke kontroll når de kjører ca 200 km i timen i 80 sone http://www.lindesnes-avis.no/artikkel.asp?Artid=159535Men må stikke nå skal ha sport snart. Vi skal spille langhokey eller noe sånt, og innefotball. Bye bye. Gud velsigne dere alle 

Leave a comment