h1

Ny oppdatering

October 9, 2007

Hei, alle lesere, beklager at jeg ikke har skrevet noe er på lenge. Har vært ganske opptatt den siste måneden med skole og oppgaver. Har også vært litt stress, men heldigvis har vi en stor Gud. Han er alltid med oss. En liten oppdatering på hva jeg har holdt på med:Helgen 27-30 september var nesten alle fra 2 året på skolen og lærerene på konferanse i København. Willow Creek. Lederkonferanse.Det var utrolig bra. Vi fikk konferansen gratis, fordi vi skulle hjelpe til. Jeg hadde ansvaret for ”the main lights” så det var ganske fint, for da fikk jeg meg med alle seminarende. Herlig er det ja. Uken etterpå var en stresset med en oppgaver, keykeeper og masse annet. Så det var en ganske stresset uke. Man kan godt si at den ikke var kjedelig. Så i helgen slappet jeg av. Det var deilig.Neste uke er det høstferie eller Efterårsferie som man kaller det i danmark. Det skal bli deilig og slappe av og gjøre minst mulig. Bruke tid med Gud. Skal også preke på Ny Generasjon på Mandal VGS, så det blir en utfordring, men uten utfordringer her i livet kommer man ikke noe vei i dette livet.Skal også på Fredheim på leir med MJF, ungdommene i Filla Lyngdal, blir herlig.Tror det var alt for denne gangen.Ha en forsatt fin uke og Gud velsigne dere  

One comment

  1. åååh.. jeg vil og på fredheim.



Leave a comment