h1

Konsert med Jason Upton

March 11, 2008

Fredag 7 Mars var hele SWM (School of worship and music), altså skolen musikklinje på konsert med Jason Upton. Jeg må si at jeg var litt skeptisk på forhånd. Hadde hørt litt av vært om han, men jeg bestemte meg for å være positiv, og gledet meg egentlig litt til konserten. Da vi kom til Kolding og Apostolsk Kirke, var salen stapp full, og konserten var utsolgt, men vi hadde forhåndsbestillt billetter så det gikk fint. Konserten gikk i gang, og det en ganske god begynnelse, men preget av litt tekniske problemer, men det ble ordnet.  Konsert utviklet seg veldig bra, og de hadde noen gode sanger. De var alle dyktige og profisjonelle musikere. Jason han var utrolig dyktig til å synge. Bassisten sang en sang, og den var bare utrolig fin. Eller var budskapet i hele konsert var veldig far-fokusert. At Gud er vår far og at vi er hans barn. Så jeg må si jeg egentlig var fornøyd med den konserten.

Etterpå var vi på Mc Donalds, og noe å spise. Etterpå bar det hjem. 2 timer i bil weeeee.

Når det gjelder konsert. Det eneste negative var at jeg ikke kjente han og ikke kjente sangene, og da blir det ikke like bra om jeg hadde kunnet tekstene.En liten oppdatering til alle dere lesere

God bless you all 

Leave a comment