h1

Positiv innstilling!!

April 3, 2008

Her i livet møter vi mange forskjellige utfordringer og problemer. For mange er dette et problem. Fordi når de står ovenfor disse problemene har de en tendens til å stoppe opp og ikke komme seg videre.

Jeg har hatt det sånn mange ganger, jeg har støtt på et problem og jeg har mer eller mindre stoppet opp og ikke kommet meg videre. I løpet av disse to årene jeg har gått på Mariager Højskole har jeg lært at det er utrolig viktig å ha en positiv innstilling til alt er i livet.

Hvis vi møter problemet eller utfordringen med en positiv innstilling, gjør dette problemet/utfordringen mye mindre.

Sett du har en masse ting du skulle ha gjort på en dag, og det ser ganske håpløst for deg å utføre alle disse oppgavene. Istedenfor å bekymre seg over det, så begynn å se positivt på det, og begynn på en ting. Det nytter aldri å begynne på alle ting på en gang.

Positiv innstilling hjelper deg til å løse oppgaver bedre, det hjelper deg til å øke livskvaliteten din. Du blir i bedre humør og andre rundt deg blir også i godt humør.

Så ha en positiv innstilling

Leave a comment